​​השלב הראשון לצורך רישוי יבוא פריטי אמל"ח הינו, רישום ב"מרשם היבואנים" שבמשרד הביטחון.

הרישום במרשם נעשה על ידי מילוי טופס ב​קשה לרישום​.

הטופס חייב להיות ממולא במחשב וניתן לעריכה באמצעות תוכנת PDF.

על ידי מילוי באמצעות התוכנה , מועתקים חלק מהנתונים בתוך הטופס עצמו.

יבואן אשר מבקש להירשם במרשם היבואנים חייב להיות בעל מעמד של ספק מוכר ביחידה לשילוב ספקים שבמשהב"ט.

פרטים אודות רישום זה נמצא באתר משרד הביטחון בקטגוריית שרות לעסקים/ מנה"ר, ספקים ומכרזים:

https://www.mod.gov.il/Service_Business/sapakim/purchasing_procedure/Pages/purchasing_procedure_il.aspx

 הטופס מכיל את הנתונים הבאים:

1. מהות הבקשה.

2. פרטי היבואן המבקש ( מספר ספק במשהב"ט/מספר יצואן אפ"י/ מספר ארגון בט"פ )

3. סוג היישות המשפטית, כתובת ופרטי יצירת קשר.

4. רשימת אישים לרישום במרשם.( שים לב- מורשה חתימה מטעם היבואן המבקש הינו מורשה חתימה להגשת בקשות )

5. בעלות ובעלי שליטה.

6. פרטי סוכן מכס.( אופציונלי )

7. הצהרה לרישוי עסקים.

8. הצהרת מבקש.

9. צרופות.

10. אישור עורך דין.

טופס הבקשה לרישום יבואן יישלח בדואר אל היחידה. ( ראה בצור קשר )

ניתן להעבירו במייל לבדיקה טרם מסירתו ביחידה.

הודעה על רישום היבואן במרשם היבואנים, תימסר לאיש הקשר ותתאפשר גישה להגשת בקשות מקוונות למורשים.

מסירת מידע בקשר לבקשות תתאפשר רק למי שהיבואן ( העסק ) רשם במרשם. 

עדכון המרשם על ידי היבואן יתאפשר רק עם קבלת מכתב רשמי החתום על ידי נושא המשרה אשר מילא את הטופס המקורי.

הוספת אישיות למרשם חברה כאשר לא מתקיימים יחסי עובד מעביד- מכתב רשמי.מכתב בקשה לרישום נציג

עדכון נושא משרה יתאפשר רק עם הצגת פרוטוקול חברה.


 

logo
אגף מנה"ר היחידה לרישוי יבוא אמל"ח